joi, 5 noiembrie 2015

Jurnale, albume si alte caiete create de mine


Album format A4 cu foi negre groase, iar intre ele foi de calc. Coperta este din panza, texturata manual, am folosit culori acrilice si speciale pt materiale. Pictat manual portretul folosind culori acrilice. 

Albumele de acest fel nu am in gand sa le refac exact asa, vreau ca fiecare album sa fie unicat.


Caietul acesta de retete l-am realizat cu gandul ca este pe acolo o gospodina care doreste un caiet in care sa isi pastreze retetele care sa fi o amintire si pt generatiile viitoare. 
 34x24 cm
are 16 foi pe care se pot scrie fata,verso retetele.

A fost pictat folosind culori acrilice, foile sunt groase, 270 g, in ideea in care se doreste lipirea unor poze in el cu mancarea care e gatita.

Coperta de pe spatele caietului

in interiorul caietul am pictat pe fiecare pagina cate ceva, mai jos aveti un preview a ceea ce veti gasi in interior. 

75 lei





Acest jurnal am incercat sa il realizez in stil vintage, e deosebit si doar uitandu-te la el primesti inspiratie. :)
Am folosit pt coperta piele, pe care am pictat-o.


Am folosit foi albe, mai groase decat cele A4 normale, si le-am invechit.

Asa arata unele foi invechite:) 

iar altele asa, toate sunt deosebite si dau farmec jurnalului.

22x16 cm

50 lei


Acest caiet poate sa fie folosit ca si jurnal de calatorie, avand foile groase, ca un album, se pot lipi poze . De asemenea poate sa se faca din el un mini album cu amintiri, planner sau chiar un album cu perlele copiilor, la diferite varste si atasata poza corespunzatoarei varstei. 
Am texturat coperta astfel incat sa arate in modul acesta deosebit, aduce a textura lemnului sau a pielii. 

Foile le-am invechit si au iesit deosebit de frumoase.

eu il folosesc ca si mic planner.



In interior are mici buzunare unde se pot tine diverse lucruri. 

19 x 13 cm

60 lei.

Daca va place ceea ce creez, ma puteti urmari pe pagina mea de FB https://www.facebook.com/profile.php?id=100010247313111 , iar daca va doriti sa cumparati, imi puteti lasa un mesaj pe adresa de e-mail.

Lucrez la alte proiecte deosebite, asa ca va mai astept in vizita. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu